Cos'è
Sabato 20 dicembre, alle ore 18:00, presso il centro della comunità "Franco Sgarban" di Ara di Tricesimo verrà presentato il romanzo "L’aghe dapît la cleve" di Dino Virgili.
Interverranno il professor Giampaolo Gri e il curatore dell'opera Davide Turello. Musiche di Lino Straulino, letture di Enrico (Indrì) Maiero.
Ingresso libero.
Prin romanç in marilenghe, opare mestre, e ancjemò insuperade, che à scrêat la narative furlane, L’aghe dapît la cleve dopo 75 agns al torne a sedi burît fur par cure di Davide Turello, in grafie normalizade e cun centenârs di notis a pît di pagjine, no dome par facilità la leture, ma soredut par recuperâ il lessic di Dino Virgili, ricjissim ma pal plui lât in dismentie e par une contestualizazion storiche/antropologjiche de so narazion; un invît a imparonâsi dal tesaur di un'opare di grant valôr leterari che e vâ al cûr.
L’aghe dapît la cleve scrit di Dino Virgili intal 1949 e editât, par cure de riviste La Panarie, cul avôt de Filologjiche furlane, in forme complete intal 1957, daspò che al jere jessût a puntadis su «La patrie dal Friûl», a scomençâ dal 1951 in devant.
Un libri di ben 320 paginis, dividudis in trê parts: La strade dai siums, Il distin al va dilunc e I pôi tal cîl e te tiare.
Al è organizât tant che une narazion sul gjenar di chês dai cjantestoriis di une volte, romanç corâl, intal sens che al cjape part dut un paîs cu lis sôs miseriis e gjondis, viodût intal passaç dai grancj gambiaments storics che dut il Friûl al à scugnût lâ incuintri.
A chi è rivolto
Evento aperto a tutti
Date e orari
20 dic
20
dic
Costo
Gratuito
Punti di contatto
Ultimo aggiornamento: 16 dicembre 2025, 15:07